fbpx
Digital Marketing – Facebook Ads

Digital Marketing Facebook Ads

Ai auzit de in cercurile tale de prieteni despre reclamele Facebook Ads dar nu stii exact despre ce este vorba? Reclamele Facebook Ads reprezinta anunturi publicitare care capata forma unui link comercial pe reteaua sociala. General vorbind, o reclama pe Facebook Ads este alcatuita dintr-un titlu cu lungimea 25 de caractere, o descriere de minim 135 de caractere si o imagine/video.
In momentul in care decidem sa cream o campanie Facebook Ads trebuie sa tinem cont de mai multe elemente: obiective, structura, public tinta, buget, locul si tipul de afisare. Daca tinem cont de toate aceste elemente, nu exista un motiv pentru care campania noastra sa nu aiba rezultate remarcabile.
In momentul in care decidem sa cream o campanie Facebook Ads trebuie sa tinem cont de mai multe elemente: obiective, structura, public tinta, buget, locul si tipul de afisare. Daca tinem cont de toate aceste elemente, nu exista un motiv pentru care campania noastra sa nu aiba rezultate remarcabile.

Trebuie definite obiectivele.

Pentru a avea o campanie platita Facebook Ads trebuie sa iti notezi obiectivele clare si masurabile. Fie contactezi  o agentie Social Media care sa iti usureze munca sau te ocupi de unul singur, obiectivele sunt urmatoarele:

  • Sensibilizare publicului: acest obiectiv se afla în stransa legatura cu vizibilitatea marcii si/sau a produsului;
  • Conversia: obiectivul este de a converti clientii, adica sa vinzi mai mult;
  • Consideratia: acest lucru presupune cresterea nivelului de angajament fata de brandul si business-ul tau al comunitatii;

Integrarea campaniei in strategia si
obiectivele tale globale(generale)

Ai nevoie de servicii Facebook Ads? Atunci ar trebui sa te gandesti bine cum o sa
iti ajute brand-ul sau business-ul, daca vei opta pentru o campanie
Facebook Ads si cum sa o integrezi în strategia ta globala(generala).Astfel, o campanie Facebook Ads te va ajuta sa
ai o multime de beneficii, sa iti conturezi si să iti clarifici mesajul tau
pentru viitorii clienti.

Stabileste publicul tinta

 

Atuul Facebook Ads sta în baza sa foarte mare de date: utilizatorii partajeaza foarte multe lucruri, Facebook colecteaza datele si are informatii despre viata de zi cu zi, preferintele, centrele de inters,segmentele care le retin atentia. Reusita unei campanii pe Facebok Ads depinde in mare masura de acuratetea publicului tinta (cine este publicul tau tinta, ce asteptari are, ce parere are despre oferta ta, care sunt cuvintele cheie, ce unelte foloseste pentru a se informa).

Bugetul 

Poti alege un buget zilnic sau un buget care sa acopere costul total al campaniei. Recomandarea Cleverly  este aceea de opta pentru un buget zilnic.

Stimuleaza user-ii sa treaca la actiune

Pe retelele sociale, este necesar sa fii vehement in exprimare si in privinta asteptarilor tale. Trebuie sa le explici in mod clar utilizatorilor de Facebook obiectivele.

Redacteaza un mesaj pertinent

Creeaza un mesaj clar, scurt si la obiect. Trebuie sa te gandesti la faptul ca mesajul trebuie sa poata fi citit de pe desktop, smartphone sau tableta. Fii creativ, incearca sa starnesti publicul tinta atat prin text cat si prin imagini.

Creeaza o pagina dedicata

In timpul crearii unei campanii de publicitate pe Facebook ar trebui sa ai in vedere realizarea unui landing page pe site-ul tau, pentru a evita sa trimiti potentialii clienti pe o pagina prea generala.

Analizeaza statisticile

 

Ultimul pas de care trebuie sa tii cont in realizarea unei campanii Facebook Ads este aceea de a analiza in mod frecvent statisticile, sa iti verifici mereu alegerile si sa le modifici la nevoie. 

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Call Now Button